Regulamin sklepu

Regulamin Księgarni Motoryzacyjnej MOTOHELP

 

Drogi Użytkowniku,

W związku z wejściem w życie 25 maja 2018 roku, ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych lub RODO) chcemy przekazać Ci kilka informacji:

Przede wszystkim zależy nam na zachowaniu Twojej prywatności oraz bezpieczeństwie Twoich danych osobowych oraz informacji dotyczących Twojej aktywności w sieci, a także na zapewnieniu Ci możliwości realizowania wszystkich przysługujących Ci w związku z RODO praw. Chcemy również dostarczać Ci jak najlepiej dopasowane treści marketingowe.

Kto jest administratorem Twoich danych?

Administratorem Twoich danych jest firma MOTOHELP - Konrad Płachta, 26-670 Pionki, ul. Bohaterów Studzianek 13/5, dalej zwana Administratorem.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?
Twoje dane przetwarzane są przez nas w celu świadczenia naszych usług oraz w wypadku wyrażenia stosownych zgód w celach marketingowych. Dane podlegają profilowaniu w celu przedstawienia Ci najbardziej korzystnej i dopasowanej do Twoich preferencji oferty oraz dokonywania analiz, które pozwolą udoskonalać nasze usługi i maksymalnie personalizować komunikację. Zapewnienia większego bezpieczeństwa usług, a tym wykrywania ewentualnych nadużyć.
Dane nie będą przekazywane do państw trzecich.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania danych?
Dane przetwarzane są w celu wykonywania łączących nas z Państwem umów lub w celu marketingu bezpośredniego dotyczącego produktów i usług Administratora w wypadku wyrażenia stosownych zgód, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)
Jakie są Twoje prawa w stosunku do danych?
Dane będą przetwarzane do czasu odwołania wyrażonej przez Państwa zgody lub na czas wykonania łączącej nas z Państwem umowy i spełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa. Masz prawo dostępu do swoich danych, w celu ich sprostowania i usunięcia oraz żądania ograniczenia ich przetwarzania ze względu na swoją szczególną sytuacje oraz wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, a także w wypadku udzielenia zgody wycofania udzielonej zgody w każdym momencie, przy czym, cofnięcie uprzednio wyrażonej zgody nie wpłynie na legalność przetwarzania przed jej wycofaniem.

Właścicielem sklepu internetowego MOTOHELP, działającego pod adresem www.motohelp.pl jest Firma MOTOHELP Konrad Płachta - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, z siedzibą w miejscowości Pionki (woj. mazowieckie), ul Bohaterów Studzianek 13/5.

Firma działa na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej z dnia 14 maja 2007 r. wydanym przez Burmistrza Miasta Pionki pod numerem 003770. Firmie nadano numer NIP 812-140-63-43 oraz REGON 14091672.

 

Adres do korespondencji:

      MOTOHELP Konrad Płachta
      ul. Bohaterów Studzianek 13/5,
      26-670 Pionki

Internetowy sklep MOTOHELP prowadzi wysyłkową sprzedaż mulimediów, książek technicznych i motoryzacyjnych.

 

Składanie zamówienia


    Zamówienia można składać w następujący sposób:
    - poprzez Internet, wykorzystując system nawigacji dostępny na stronie internetowej www.motohelp.pl
    - za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@motohelp.pl
    - telefonicznie pod numerem lub (048) 606 630 773 w dni powszednie w godz. 10:00 do 18:00
    Składanie zamówienia poprzez Internet odbywa się za pomocą systemu nawigacji sklepu, zaczynając od wybrania produktu do potwierdzenia zamówienia.
    Do złożenia zamówienia nie jest konieczna pełna rejestracja w systemie sklepu.
    Zamówienia bez pełnej rejestracji:
    Złożenie zamówienia bez pełnej rejestracji odbywa się za pomocą systemu nawigacji sklepu. Po wybraniu towarów i przejściu do "koszyka" i wybraniu opcji "złóż zamówienie". Zamawiający zostaje poproszony o wypełnienie formularza z danymi koniecznymi do zrealizowania zamówienia.
    Zamówienia z pełną rejestracją:
    Pełna rejestracja odbywa się za pomocą opcji "Rejestracja". Po wypełnieniu formularza rejestracji Klient otrzyma e-mail z potwierdzeniem dokonania rejestracji. Zarejestrowani użytkownicy informowani są, za ich zgodą, o nowościach i promocjach w sklepie oraz biorą udział w specjalnych akcjach promocyjnych przeznaczonych tylko dla zarejestrowanych Klientów.
    Po otrzymaniu każdego zamówienia system sklepu generuje automatycznie list e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia, który jest przesyłany na adres poczty internetowej wskazany w formularzu zamówienia lub podczas rejestracji.
    Niezależnie od powyższego maila, obsługa sklepu może zweryfikować mailowo lub telefonicznie dane osoby zamawiającej celem potwierdzenia zamówienia. Po potwierdzeniu zamówienia jest ono realizowane.
    Zamawiający może wprowadzić zmiany w zamówieniu lub je anulować:
    - telefonicznie pod numerem (048) 606 630 773 w dni powszednie w godz. 10:00 do 18:00
    - za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sklep@motohelp.pl
    Zamawiający może wprowadzić zmiany w zamówieniu lub je anulować do momentu wysłania zamówienia z magazynu sklepu.

 
Realizacja zamówienia

 Na stronie każdego towaru określono orientacyjny czas realizacji zamówienia (tzw. dostępność). Termin ten liczony jest od chwili przyjęcia zamówienia do realizacji do czasu wysłania zamówionych towarów przez pracownika sklepu. Termin podany jest w dniach roboczych tj. z wyłączeniem sobót, niedziel i dni świątecznych.
    Typy oznaczeń dostępności występujące w sklepie MOTOHELP:

    Wysyłka w ciągu 24h
    Zamówienia tych towarów z wyborem płatności przy odbiorze są realizowane i wysyłane w ciągu 24h od chwili zakupu. W zamówieniach, w których Klient zadeklarował przedpłatę na konto, realizacja uwarunkowana jest zaksięgowaniem wpływu środków pieniężnych na jedno z naszych kont bankowych, zaś wysyłka odbywa się w ciągu 24h od daty wpływu tych środków.

    Wysyłka w ciągu 2 - 3 dni
    Zamówienia tych towarów z wyborem płatności przy odbiorze są kompletowane, pakowane i wysyłane najpóźniej w trzecim dniu roboczym, licząc od dnia potwierdzenia zamówienia. W przypadku zamówień, w których Klient wybrał opcję przedpłaty na konto, realizacja dodatkowo uwarunkowana jest zaksięgowaniem wpływu środków pieniężnych na jedno z naszych kont bankowych.

    Wysyłka w ciągu 4 - 7 dni
    Zamówienia tych towarów z wyborem płatności przy odbiorze są kompletowane, pakowane i wysyłane najpóźniej w siódmym dniu roboczym, licząc od dnia potwierdzenia zamówienia. W przypadku zamówień, w których Klient wybrał opcję przedpłaty na konto, realizacja dodatkowo uwarunkowana jest zaksięgowaniem wpływu środków pieniężnych na jedno z naszych kont bankowych.

    Towar na zamówienie. Prosimy o kontakt
    Zamówienia tych towarów są realizowane na specjalne zamówienie pod konkretnego klienta. W większości przypadków tego rodzaju towary nie trzymamy u siebie na magazynie. Ściągamy je bezpośrednio od dostawcy.

    Zapowiedź wydawcy. Przedsprzedaż.
    Zamówienia tych towarów realizowane są w systemie tzw. przedsprzedaży. Sklep przyjmując zamówienia na te towary zobowiązuje się do niezwłocznej wysyłki towaru zaraz po jego wprowadzeniu do sprzedaży przez Wydawnictwo. Przewidywany termin wysyłki towaru określany jest indywidualnie na podstawie informacji producenta.

    Zamówienie przez klienta towarów o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całego zamówienia tj. po upływie najdłuższego czasu realizacji z podanych na stronie towaru lub w partiach, w zależności od terminu dostępności towaru. Każdorazowo Klient ma prawo decydowania o łącznym lub rozdzielnym sposobie realizacji zamówienia.
    W niektórych przypadkach czas wysyłki zamówienia może ulec wydłużeniu, o czym zamawiający zostanie niezwłocznie poinformowany.
    Termin dostawy we wszystkich przypadkach liczony od momentu wysłania towaru i szacuje się na 2-5 dni roboczych.
    Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon fiskalny. Paragon wystawiany jest w momencie skompletowania zamówienia i dokonywania wysyłki towaru.
    Faktura VAT wystawiana jest na życzenie klienta. Do wystawienia faktury niezbędne jest podanie podczas rejestracji lub składania zamówienia bez pełnej rejestracji nazwy firmy i numeru NIP.
    Wszystkie ceny towarów na stronie sklepu MOTOHELP podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny zamieszczone przy towarze nie uwzględniają kosztów przesyłki.
    Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.

 

Wysyłka, płatność i odbiór osobisty zamówienia


    Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób wysyłki.
    Koszty dostawy zostają określone jako osobna pozycja w zamówieniu i zależą od wartości zamówienia, sposobu wysyłki oraz miejsca dostawy. W przypadku wysyłki zagranicznej koszt przesyłki uzależniony jest od wagi towaru i wyliczany jest automatycznie poprzez system sklepu.
    Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:

    • Dla przesyłek krajowych:
      - Odbiór za pobraniem – należność pobiera listonosz przy dostawie
      - Przedpłata na konto (przelew dowolny)
      - Płatność kartą kredytową lub przelew elektroniczny (poprzez system Płatności.pl)
      - System obsługi płatności PayPal

    Koszt przesyłki na terenie kraju jest stały i nie zależy od ilości zakupionych towarów.

    • Dla przesyłek zagranicznych:
      - Przedpłata na konto (przelew dowolny)
      - Płatność kartą kredytową lub przelew elektroniczny (poprzez system Płatności.pl)
      - System obsługi płatności PayPal

    W przypadku wysyłki zagranicznej koszt przesyłki uzależniony jest od wagi towaru i wyliczany jest automatycznie poprzez system sklepu.

    • Dla przesyłek odbieranych osobiście (w siedzibie sklepu)
      - Płatność gotówką przy odbiorze
      - Przedpłata na konto (przelew dowolny)
      - Płatność kartą kredytową lub przelew elektroniczny (poprzez system Płatności.pl)
      - System obsługi płatności PayPal

    Odbiór osobisty zamówienia możliwy jest w Pionkach w siedzibie firmy przy ul. Bohaterów Studzianek 13/5 w dni robocze, w godzinach 10:00-18:00.

    Dane do wykonywania wpłat za złożone zamówienia:

    mBank BRE Bank S.A.:

    20 1140 2004 0000 3602 4684 6473

    Konto dla rozliczeń zagranicznych:
    Odbiorca:                           MOTOHELP - Konrad Plachta
    Numer rachunku (IBAN):      PL20114020040000360246846473
    KOD SWIFT:                       BREXPLPWMBK
    Nazwa banku:                     BRE Bank S.A. INTERNET BANKING, al. Piłsudskiego 3, 90-368 Łódź
    SORT CODE/numer rozliczeniowy - 11402004

    W przypadku dokonywania płatności przelewem zagranicznym akceptujemy tylko przelewy w pełnej wysokości (prowizje, koszty banku i inne obciążenia wpłat pokrywa wpłacający).

 

Reklamacje


    Wszystkie towary dostępne w sklepie MOTOHELP są fabrycznie nowe i wolne od wad. Obsługa sklepu dokłada najwyższych starań, aby do Kupującego dotarł produkt pełnowartościowy wolny od wad i uszkodzeń.
    Wszystkie towary wysyłane przez sklep MOTOHELP, w trakcie przygotowania do wysyłki są sprawdzane przez obsługę sklepu pod względem zgodności z zamówieniem i stanem produktu (czy jest kompletny, czy nie ma uszkodzeń itp.).
    Jeżeli po otrzymaniu towaru Kupujący wykryje w nim wady techniczne lub uszkodzenia mechaniczne (zewnętrzne) powstałe podczas dostawy, ma prawo odesłać przesyłkę. W tym celu Zamawiający powinien niezwłocznie skontaktować się ze sklepem i poinformować o zaistniałym fakcie celem uzgodnienia sposobu załatwienia reklamacji.
    Klient powinien odesłać towar na własny koszt na adres firmy: MOTOHELP Konrad Płachta, 26-670 Pionki, ul. Bohaterów Studzianek 13/5. Do odsyłanego towaru należy dołączyć paragon fiskalny lub fakturę zakupu, z adnotacją na jej odwrocie: "reklamacja - towar uszkodzony". Koszt przesyłki zostanie zwrócony klientowi niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji.
    Reklamacje towarów, w których ujawniła się wada w czasie użytkowania, rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania towaru od Klienta. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany e-mailem lub telefonicznie.
    Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odesłanych przez Klienta za pobraniem.

 

Zwrot towaru


    W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, Konsument ma prawo do jego zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, według zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość (Zgodnie z art.7 Ustawy z 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów (...), składając sprzedawcy oświadczenie na piśmie. Wzór oświadczenia do pobrania.
    Prawo zwrotu przysługuje jedynie Konsumentowi w rozumieniu obowiązujących przepisów, czyli osobie fizycznej, która dokonuje zakupu dla celów niezwiązanych z prowadzoną działalnością gospodarczą.
    W takim przypadku Kupujący odsyła towar na własny koszt wraz z paragonem fiskalnym, z adnotacją na odwrocie paragonu: "zwrot" i oświadczeniem o zwrocie na adres: MOTOHELP Konrad Płachta, 26-670 Pionki, ul. Bohaterów Studzianek 13/5.
    Jeśli powyższe warunki zostały spełnione Kupujący w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep zwrotu towaru otrzyma zwrot wartości towaru.
    Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odesłanych przez Klienta za pobraniem.

 

Bezpieczeństwo i polityka prywatności


    Naszym klientom gwarantujemy pełną prywatność i bezpieczeństwo.
    Dane osobowe przekazane przez Kupujących zarówno bez pełnej rejestracji jak i zarejestrowanych wykorzystywane są przez sklep w celu realizacji zamówienia. Kupujący z pełną rejestracją, za jego zgodą, będzie informowany o nowościach i promocjach w sklepie.
    Sklep chroni dane Kupujących z największą starannością zgodnie z wymogami ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych lub RODO)

 

Postanowienia końcowe


    Powyższy regulamin przeznaczony jest dla klientów detalicznych. Warunki sprzedaży hurtowej prowadzonej przez firmę MOTOHELP Konrad Płachta ustalane są indywidualnie z każdym odbiorcą.
    Wszystkie kwestie sporne dotyczące umów kupna-sprzedaży załatwione będą zgodnie z obowiązującym prawem powszechnym.


Powiązane tematy:


- Czas dostawy
- Koszty dostawy
- Formy płatności
- Dostępność produktu
- Regulamin zakupów
- Polityka Prywatności