Motohelp.pl Księgarnia motoryzacyjna

Twój koszyk: jest pusty

Zaloguj się|Zarejestruj się

wydawnictwa

towar dnia

Regulamin Księgarni Motoryzacyjnej MOTOHELP

 

Właścicielem sklepu internetowego MOTOHELP, działającego pod adresem www.motohelp.pl jest Firma MOTOHELP Konrad Płachta - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, z siedzibą w miejscowości Pionki (woj. mazowieckie), ul Bohaterów Studzianek 13/5.

Firma działa na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej z dnia 14 maja 2007 r. wydanym przez Burmistrza Miasta Pionki pod numerem 003770. Firmie nadano numer NIP 812-140-63-43 oraz REGON 14091672.

 

Adres do korespondencji:

      MOTOHELP Konrad Płachta
      ul. Bohaterów Studzianek 13/5,
      26-670 Pionki

Internetowy sklep MOTOHELP prowadzi wysyłkową sprzedaż mulimediów, książek technicznych i motoryzacyjnych.

 

Składanie zamówienia

  1. Zamówienia można składać w następujący sposób:
    - poprzez Internet, wykorzystując system nawigacji dostępny na stronie internetowej www.motohelp.pl 
    - za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@motohelp.pl 
    - telefonicznie pod numerem (048) 612 34 44 lub (048) 606 630 773 w dni powszednie w godz. 10:00 do 18:00
    - przesyłając faxowe zamówienie pod numerem (048) 612 34 44
  2. Składanie zamówienia poprzez Internet odbywa się za pomocą systemu nawigacji sklepu, zaczynając od wybrania produktu do potwierdzenia zamówienia.
  3. Do złożenia zamówienia nie jest konieczna pełna rejestracja w systemie sklepu.
  4. Zamówienia bez pełnej rejestracji:
    Złożenie zamówienia bez pełnej rejestracji odbywa się za pomocą systemu nawigacji sklepu. Po wybraniu towarów i przejściu do "koszyka" i wybraniu opcji "złóż zamówienie". Zamawiający zostaje poproszony o wypełnienie formularza z danymi koniecznymi do zrealizowania zamówienia.
  5. Zamówienia z pełną rejestracją:
    Pełna rejestracja odbywa się za pomocą opcji "Rejestracja". Po wypełnieniu formularza rejestracji Klient otrzyma e-mail z potwierdzeniem dokonania rejestracji. Zarejestrowani użytkownicy informowani są, za ich zgodą, o nowościach i promocjach w sklepie oraz biorą udział w specjalnych akcjach promocyjnych przeznaczonych tylko dla zarejestrowanych Klientów.
  6. Po otrzymaniu każdego zamówienia system sklepu generuje automatycznie list e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia, który jest przesyłany na adres poczty internetowej wskazany w formularzu zamówienia lub podczas rejestracji.
  7. Niezależnie od powyższego maila, obsługa sklepu może zweryfikować mailowo lub telefonicznie dane osoby zamawiającej celem potwierdzenia zamówienia. Po potwierdzeniu zamówienia jest ono realizowane.
  8. Zamawiający może wprowadzić zmiany w zamówieniu lub je anulować:
    - telefonicznie pod numerem (048) 612 34 44 lub (048) 606 630 773 w dni powszednie w godz. 10:00 do 18:00
    - za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sklep@motohelp.pl
  9. Zamawiający może wprowadzić zmiany w zamówieniu lub je anulować do momentu wysłania zamówienia z magazynu sklepu.

 

Realizacja zamówienia

  1. Na stronie każdego towaru określono orientacyjny czas realizacji zamówienia (tzw. dostępność). Termin ten liczony jest od chwili przyjęcia zamówienia do realizacji do czasu wysłania zamówionych towarów przez pracownika sklepu. Termin podany jest w dniach roboczych tj. z wyłączeniem sobót, niedziel i dni świątecznych.
  2. Typy oznaczeń dostępności występujące w sklepie MOTOHELP:

    Wysyłka w ciągu 24h
    Zamówienia tych towarów z wyborem płatności przy odbiorze są realizowane i wysyłane w ciągu 24h od chwili zakupu. W zamówieniach, w których Klient zadeklarował przedpłatę na konto, realizacja uwarunkowana jest zaksięgowaniem wpływu środków pieniężnych na jedno z naszych kont bankowych, zaś wysyłka odbywa się w ciągu 24h od daty wpływu tych środków. 

    Wysyłka w ciągu 2 - 3 dni
    Zamówienia tych towarów z wyborem płatności przy odbiorze są kompletowane, pakowane i wysyłane najpóźniej w trzecim dniu roboczym, licząc od dnia potwierdzenia zamówienia. W przypadku zamówień, w których Klient wybrał opcję przedpłaty na konto, realizacja dodatkowo uwarunkowana jest zaksięgowaniem wpływu środków pieniężnych na jedno z naszych kont bankowych.

    Wysyłka w ciągu 4 - 7 dni
    Zamówienia tych towarów z wyborem płatności przy odbiorze są kompletowane, pakowane i wysyłane najpóźniej w siódmym dniu roboczym, licząc od dnia potwierdzenia zamówienia. W przypadku zamówień, w których Klient wybrał opcję przedpłaty na konto, realizacja dodatkowo uwarunkowana jest zaksięgowaniem wpływu środków pieniężnych na jedno z naszych kont bankowych. 

    Towar na zamówienie. Prosimy o kontakt
    Zamówienia tych towarów są realizowane na specjalne zamówienie pod konkretnego klienta. W większości przypadków tego rodzaju towary nie trzymamy u siebie na magazynie. Ściągamy je bezpośrednio od dostawcy. 

    Zapowiedź wydawcy. Przedsprzedaż.
    Zamówienia tych towarów realizowane są w systemie tzw. przedsprzedaży. Sklep przyjmując zamówienia na te towary zobowiązuje się do niezwłocznej wysyłki towaru zaraz po jego wprowadzeniu do sprzedaży przez Wydawnictwo. Przewidywany termin wysyłki towaru określany jest indywidualnie na podstawie informacji producenta.

  3. Zamówienie przez klienta towarów o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całego zamówienia tj. po upływie najdłuższego czasu realizacji z podanych na stronie towaru lub w partiach, w zależności od terminu dostępności towaru. Każdorazowo Klient ma prawo decydowania o łącznym lub rozdzielnym sposobie realizacji zamówienia. 
  4. W niektórych przypadkach czas wysyłki zamówienia może ulec wydłużeniu, o czym zamawiający zostanie niezwłocznie poinformowany.
  5. Termin dostawy we wszystkich przypadkach liczony od momentu wysłania towaru i szacuje się na 2-5 dni roboczych.
  6. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon fiskalny. Paragon wystawiany jest w momencie skompletowania zamówienia i dokonywania wysyłki towaru.
  7. Faktura VAT wystawiana jest na życzenie klienta. Do wystawienia faktury niezbędne jest podanie podczas rejestracji lub składania zamówienia bez pełnej rejestracji nazwy firmy i numeru NIP. 
  8. Wszystkie ceny towarów na stronie sklepu MOTOHELP podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny zamieszczone przy towarze nie uwzględniają kosztów przesyłki.
  9. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.

 

Wysyłka, płatność i odbiór osobisty zamówienia

  1. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób wysyłki.
  2. Koszty dostawy zostają określone jako osobna pozycja w zamówieniu i zależą od wartości zamówienia, sposobu wysyłki oraz miejsca dostawy. W przypadku wysyłki zagranicznej koszt przesyłki uzależniony jest od wagi towaru i wyliczany jest automatycznie poprzez system sklepu.
  3. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:

    • Dla przesyłek krajowych:
      - Odbiór za pobraniem – należność pobiera listonosz przy dostawie 
      - Przedpłata na konto (przelew dowolny)
      - Płatność kartą kredytową lub przelew elektroniczny (poprzez system Płatności.pl)
      - System obsługi płatności PayPal

    Koszt przesyłki na terenie kraju jest stały i nie zależy od ilości zakupionych towarów.

    • Dla przesyłek zagranicznych:
      - Przedpłata na konto (przelew dowolny) 
      - Płatność kartą kredytową lub przelew elektroniczny (poprzez system Płatności.pl) 
      - System obsługi płatności PayPal

    W przypadku wysyłki zagranicznej koszt przesyłki uzależniony jest od wagi towaru i wyliczany jest automatycznie poprzez system sklepu.

    • Dla przesyłek odbieranych osobiście (w siedzibie sklepu) 
      -
    Płatność gotówką przy odbiorze
      - Przedpłata na konto (przelew dowolny) 
      - Płatność kartą kredytową lub przelew elektroniczny (poprzez system Płatności.pl) 
      - System obsługi płatności PayPal

    Odbiór osobisty zamówienia możliwy jest w Pionkach w siedzibie firmy przy ul. Bohaterów Studzianek 13/5 w dni robocze, w godzinach 10:00-18:00.

    Dane do wykonywania wpłat za złożone zamówienia:

    mBank BRE Bank S.A.:

    20 1140 2004 0000 3602 4684 6473

    Konto dla rozliczeń zagranicznych:
    Odbiorca:                           MOTOHELP - Konrad Plachta
    Numer rachunku (IBAN):      PL20114020040000360246846473
    KOD SWIFT:                       BREXPLPWMBK
    Nazwa banku:                     BRE Bank S.A. INTERNET BANKING, al. Piłsudskiego 3, 90-368 Łódź
    SORT CODE/numer rozliczeniowy - 11402004

    W przypadku dokonywania płatności przelewem zagranicznym akceptujemy tylko przelewy w pełnej wysokości (prowizje, koszty banku i inne obciążenia wpłat pokrywa wpłacający).

 

Reklamacje

  1. Wszystkie towary dostępne w sklepie MOTOHELP są fabrycznie nowe i wolne od wad. Obsługa sklepu dokłada najwyższych starań, aby do Kupującego dotarł produkt pełnowartościowy wolny od wad i uszkodzeń.
  2. Wszystkie towary wysyłane przez sklep MOTOHELP, w trakcie przygotowania do wysyłki są sprawdzane przez obsługę sklepu pod względem zgodności z zamówieniem i stanem produktu (czy jest kompletny, czy nie ma uszkodzeń itp.).
  3. Jeżeli po otrzymaniu towaru Kupujący wykryje w nim wady techniczne lub uszkodzenia mechaniczne (zewnętrzne) powstałe podczas dostawy, ma prawo odesłać przesyłkę. W tym celu Zamawiający powinien niezwłocznie skontaktować się ze sklepem i poinformować o zaistniałym fakcie celem uzgodnienia sposobu załatwienia reklamacji.
  4. Klient powinien odesłać towar na własny koszt na adres firmy: MOTOHELP Konrad Płachta, 26-670 Pionki, ul. Bohaterów Studzianek 13/5. Do odsyłanego towaru należy dołączyć paragon fiskalny lub fakturę zakupu, z adnotacją na jej odwrocie: "reklamacja - towar uszkodzony". Koszt przesyłki zostanie zwrócony klientowi niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji.
  5. Reklamacje towarów, w których ujawniła się wada w czasie użytkowania, rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania towaru od Klienta. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany e-mailem lub telefonicznie.
  6. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odesłanych przez Klienta za pobraniem.

 

Zwrot towaru 

  1. W okresie 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru, Konsument ma prawo do jego zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, według zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość (Zgodnie z art.7 Ustawy z 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów (...), składając sprzedawcy oświadczenie na piśmie. Wzór oświadczenia do pobrania.
  2. Prawo zwrotu przysługuje jedynie Konsumentowi w rozumieniu obowiązujących przepisów, czyli osobie fizycznej, która dokonuje zakupu dla celów niezwiązanych z prowadzoną działalnością gospodarczą.
  3. W takim przypadku Kupujący odsyła towar na własny koszt wraz z paragonem fiskalnym, z adnotacją na odwrocie paragonu: "zwrot" i oświadczeniem o zwrocie na adres: MOTOHELP Konrad Płachta, 26-670 Pionki, ul. Bohaterów Studzianek 13/5.
  4. Jeśli powyższe warunki zostały spełnione Kupujący w ciągu 10 dni od daty otrzymania przez sklep zwrotu towaru otrzyma zwrot wartości towaru.
  5. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odesłanych przez Klienta za pobraniem.

 

Bezpieczeństwo i polityka prywatności 

  1. Naszym klientom gwarantujemy pełną prywatność i bezpieczeństwo.
  2. Dane osobowe przekazane przez Kupujących zarówno bez pełnej rejestracji jak i zarejestrowanych wykorzystywane są przez sklep w celu realizacji zamówienia. Kupujący z pełną rejestracją, za jego zgodą, będzie informowany o nowościach i promocjach w sklepie.
  3. Sklep chroni dane Kupujących z największą starannością zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133 z 1997 r. poz 883 z późn. zm.).

 

Postanowienia końcowe

  1. Powyższy regulamin przeznaczony jest dla klientów detalicznych. Warunki sprzedaży hurtowej prowadzonej przez firmę MOTOHELP Konrad Płachta ustalane są indywidualnie z każdym odbiorcą.
  2. Wszystkie kwestie sporne dotyczące umów kupna-sprzedaży załatwione będą zgodnie z obowiązującym prawem powszechnym.


Powiązane tematy:


- Czas dostawy
- Koszty dostawy
- Formy płatności
- Dostępność produktu
- Regulamin zakupów
- Polityka Prywatności
Książki, instrukcje i poradniki do Alfy Książki, instrukcje i poradniki do Audi Książki, instrukcje i poradniki do BMW Książki, instrukcje i poradniki do Chryslera Książki, instrukcje i poradniki do Citroena Książki, instrukcje i poradniki do Fiata Książki, instrukcje i poradniki do Forda Książki, instrukcje i poradniki do FSO Książki, instrukcje i poradniki do Hondy Książki, instrukcje i poradniki do Hyundai Książki, instrukcje i poradniki do Jeepa Książki, instrukcje i poradniki do Lady Książki, instrukcje i poradniki do samochodów marki Lancia Książki, instrukcje i poradniki do Land Rovera Książki, instrukcje i poradniki do Mazdy Książki, instrukcje i poradniki do Mercedesa Książki, instrukcje i poradniki do Mitsubishi Książki, instrukcje i poradniki do Nissana Książki, instrukcje i poradniki do Opla Książki, instrukcje i poradniki do Peugeota Książki, instrukcje i poradniki do Renault Książki, instrukcje i poradniki do Saaba Książki, instrukcje i poradniki do Seata Książki, instrukcje i poradniki do Skody Książki, instrukcje i poradniki do Suzuki Książki, instrukcje i poradniki do Toyoty Książki, instrukcje i poradniki do Vauxhall Książki, instrukcje i poradniki do Volvo Książki, instrukcje i poradniki do Volkswagena
obsługujemy szybkie e-przelewy Znajdź nas na Allegro.pl Motohelp na Facebooku Znajdź nas na Twitter.com Motohelp na Blip.pl Bądź na bieżąco! Kanał RSS
© MOTOHELP. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.
Oprogramowanie KQS.store | Realizacja: sucro.pl