Motohelp.pl Księgarnia motoryzacyjna

Zaloguj się|Zarejestruj się

wydawnictwa

towar dnia

Przechowalnia
Brak produktów w przechowalni
TAJEMNICA NAJLEPSZEGO NARZĘDZIA MARKETINGOWEGO

TAJEMNICA NAJLEPSZEGO NARZĘDZIA MARKETINGOWEGO

Wydawnictwo: Motomarketing
Autor Maciej Matczak

Dostępna ilość: Wskaźnik dostępności

Realizacja zamówienia: Wysyłka w ciągu 24h

Cena: 56,04 zł87,00 zł
Poleć nas na: znajdź nas na blip znajdź nas na twitterze

TAJEMNICA NAJLEPSZEGO NARZĘDZIA MARKETINGOWEGO ORAZ...
OBSŁUGA KLIENTA W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM
Jak odpowiednio przyjąć klienta w warsztacie samochodowym? Co należy zrobić, aby wszystkie etapy od umówienia wizyty po kontakt po wykonaniu usługi przeprowadzić w sposób profesjonalny i wydajny?
 

Na te i inne pytania odpowie Maciej Matczak, założyciel firmy Motomarketing.pl, w książce pod tytułem: „Tajemnica najlepszego narzędzia marketingowego oraz... obsługa klienta w warsztacie samochodowym.” Postępowanie według opisanych w niej zasad umożliwi wykorzystanie potencjału handlowego klienta w sposób korzystny zarówno dla serwisu, jak i dla właściciela pojazdu.

Tajemnica najlepszego narzędzia marketingowego oraz... obsługa klienta w warsztacie samochodowym to pierwsze i jedyne na rynku opracowanie:

  • przedstawiające narzędzie pozwalające na proste i tanie pozyskiwanie zleceń w warsztacie samochodowym; skuteczność tego narzędzia można sprawdzić w stu procentach (w przeciwieństwie np. do reklamy), i jest ono prawie darmowe, wymaga niewiele – tylko właściwej organizacji pracy przy jego stosowaniu;
  • ukazujące krok po kroku proces obsługi klienta, właściwy pod względem jakościowym i handlowym; od rozmowy przez telefon, przez przyjęcie, naprawę i wydanie pojazdu, do kontaktu po naprawie.

Tematyka obsługi klienta oraz informacje o najlepszym narzędziu marketingowym pojawiły się w tej samej publikacji, gdyż narzędzie to jest najskuteczniejsze wtedy, gdy cały proces obsługi klienta przebiega właściwie.

Dowiedz się co należy zrobić, a czego unikać w kontaktach z klientem, krok po kroku. Nie tylko w samej obsłudze, ale również w działaniach handlowych: cenowych, merchandisingowych i innych, na każdym z etapów obsługi: od umówienia wizyty po kontakt po usłudze. Weź do ręki książkę i z marszu wprowadzaj przedstawione rozwiązania.

Postępowanie według opisanych zasad umożliwi wykorzystanie potencjału handlowego klienta w sposób całkowicie uczciwy i korzystny zarówno dla serwisu, jak i dla właściciela pojazdu. Usłysz, jak klient dziękuje Ci za to, że troszczysz się o jego samochód. Niech będzie Ci wdzięczny i zadowolony zostawia pieniądze. Do tego potrzebne jest tylko... najlepsze narzędzie marketingowe.

Poczuj, jak pieniądze, które wydawałeś na inne narzędzia marketingowe, przestają wypływać Ci z kieszeni, bo nie musisz już np. płacić tyle, co dotej pory, za reklamę lub promocje.

Pozycja przeznaczona jest zarówno dla menedżerów oraz właścicieli jak i pracowników obsługi, a nawet dla mechaników kontaktujących się klientem. Wraz z wydaną w 2006 r. pozycją Jak zdobyć i utrzymać klienta w warsztacie samochodowym. Podręcznik marketingu serwisowego, jest narzędziem, którego można użyć w celu budowania standardów, polepszania jakości obsługi w serwisach samochodowych różnej specjalizacji oraz do zwiększania swoich przychodów prostymi metodami.

Wprowadź w swojej firmie opisywane w książce narzędzie. Oprócz tego skorzystaj z rad, co robić w trakcie obsługi klienta. Zarabiaj w ten sposób łatwo i przyjemnie. Klienci też będą zadowoleni. Zobacz, jakie to proste.

Korzyści ze stosowania książki:

  • tańsze i prostsze zdobywanie zleceń,
  • usatysfakcjonowanie i przywiązanie klienta dzięki lepszej obsłudze oraz
  • umiejętności dobrania właściwej dla niego oferty,
  • poprawienie obsługi, a przez to możliwość zwiększenia obrotów i zysków.

Odbiorcy książki:

  • właściciele i zarządzający serwisami samochodowymi: autoryzowanymi, sieciowymi, mniejszymi warsztatami niezależnymi; szefowie serwisów, a nawet salonów samochodowych,
  • pracownicy warsztatów zajmujący się obsługą klienta,
  • mechanicy biorący udział w procesie naprawy i kontaktu z klientem,
  • pracownicy marketingu firm mających w swojej ofercie usługi warsztatowe oraz marketingowcy hurtowni motoryzacyjnych,
  • pracownicy central marek samochodowych, sieci serwisowych, firm produkujących i dystrybuujących części zamienne, opony, płyny i akcesoria, współpracujący z warsztatami, zajmujący się marketingiem usług i produktów, organizacją i wspieraniem działań warsztatów,
  • osoby studiujące dziedziny związane z zarządzaniem i marketingiem usług motoryzacyjnych oraz z innych powodów interesujący się marketingiem serwisu.

Spis treści:

WSTĘP 7

1. WPROWADZENIE DO OBSŁUGI KLIENTA
Dlaczego usługa jest inna? 9
Rola pracowników i sprzedaży osobistej 12
Od kogo i od czego zależy sukces handlowy serwisu? 12
Rola sprzedaży osobistej 13
Postrzeganie jakości przez klienta 14
Postrzeganie jakości w szybkim serwisie 15

2. UMÓWIENIE WIZYTY I PRZYGOTOWANIE DO PRZYJĘCIA KLIENTA
Umówienie wizyty 21
Rozmowa przez telefon 21
Czynności do podjęcia przy umawianiu klienta na wizytę 25
Planowanie prac 26

3. PRZYJĘCIE KLIENTA
Główne czynności przy przyjęciu klienta 31
Dodatkowe wskazówki 35
Działania związane z czasem oczekiwania 35
Istotne dowody materialne przy przyjęciu klienta 38
Działania cenowe przy przyjęciu klienta 38
Działania merchandisingowe w trakcie pobytu klienta 39

4. NAPRAWA
Główne czynności podczas naprawy 41
Dodatkowe wskazówki 44
Działania związane z czasem oczekiwania w trakcie naprawy 44
Istotne dowody materialne w trakcie naprawy 46
Działania cenowe w trakcie naprawy 46

5. WYDANIE SAMOCHODU
Główne czynności przy wydaniu samochodu 47
Dodatkowe wskazówki 50
Istotne dowody materialne podczas wydania samochodu50
Działania cenowe 50

6. NAJLEPSZE NARZĘDZIE MARKETINGOWE
Idea marketingu w warsztacie 51
Narzędzie – konstrukcja 53
Opis użycia 58

7. KONTAKTY POSPRZEDAŻNE
Kontakty ze strony serwisu 65
Telefon po naprawie 65
Obsługa reklamacji 66
Załatwianie reklamacji 66
Wyrażanie opinii przez klientów 69
Ankieta jakościowa 71
Inne rodzaje badań 76


SPRZEDAŻ USŁUG I CZĘŚCI W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM - CZĘŚĆ 2


SPRZEDAŻ USŁUG I CZĘŚCI W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM - CZĘŚĆ 2
Wydawnictwo: Motomarketing

Książka na temat sprzedaży usług i części w warsztacie samochodowym. Instrukcja obsługi klienta. Wybrane typy klientów. Sugestie, konstrukcje perswazyjne i ich stosowanie podczas sprzedaży w warsztacie. Rola mowy ciała i gestów w obsłudze klienta. Jak prosto i skutecznie tłumaczyć zagadnienia techniczne. Jak budować i wzmacniać argumenty, czyli w jaki sposób praktycznie używać języka korzyści.

NOWY MARKETING DLA LOKALNEGO WARSZTATU SAMOCHODOWEGO


NOWY MARKETING DLA LOKALNEGO WARSZTATU SAMOCHODOWEGO
Wydawnictwo: Motomarketing

Celem tej publikacji jest przedstawienie przede wszystkim tych zagadnień marketingowych, które mogą być najprzydatniejsze w codziennej pracy. Będą to tematy, które pojawiły się lub rozwinęły już po publikacji książki pt. „Jak zdobyć i utrzymać klienta w warsztacie samochodowym. Podręcznik marketingu serwisowego”.

NARZĘDZIA MARKETINGOWE W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM


NARZĘDZIA MARKETINGOWE W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM
Wydawnictwo: Motomarketing

Książka na temat podstaw marketingu oraz specyfiki usług serwisowych. Zagadnienia wizerunku warsztatu i inne niż promocja narzędzia marketingowe: produkty i usługi w serwisie, ceny oraz jakość obsługi. Opis wykorzystania narzędzi promocji firmy, takich jak promocja sprze­daży, reklama, marketing bezpośredni, merchan­dising, sprzedaż w trakcie właściwego procesu obsługi oraz public rela­tions.

JAK ZDOBYĆ I UTRZYMAĆ KLIENTA W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM


JAK ZDOBYĆ I UTRZYMAĆ KLIENTA W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM
Wydawnictwo: Motomarketing

Jak zdobyć i utrzymać klienta w warsztacie samochodowym. Podręcznik marketingu serwisowego. Kto jeszcze chce prościej i szybciej zarabiać pieniądze w swoim warsztacie? Podręcznik dla warsztatów samochodowych. Gwarantowane dopasowanie do specyfiki Twojej pracy.

PODWOZIA SAMOCHODÓW. PODSTAWY KONSTRUKCJI


PODWOZIA SAMOCHODÓW. PODSTAWY KONSTRUKCJI
Wydawnictwo: Wydawnictwa Komunikacji i Łączności

Podwozia samochodów. Podstawy konstrukcji. W książce przedstawiono przegląd najważniejszych zagadnień dotyczących zespołów podwozia samochodów, bogato ilustrowany przykładami rozwiązań konstrukcyjnych, w tym także podwozi samochodów napędzanych na cztery koła

Imię i nazwisko:
E-mail:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator

Ocena
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator

Książki, instrukcje i poradniki do Alfy Książki, instrukcje i poradniki do Audi Książki, instrukcje i poradniki do BMW Książki, instrukcje i poradniki do Chryslera Książki, instrukcje i poradniki do Citroena Książki, instrukcje i poradniki do Fiata Książki, instrukcje i poradniki do Forda Książki, instrukcje i poradniki do FSO Książki, instrukcje i poradniki do Hondy Książki, instrukcje i poradniki do Hyundai Książki, instrukcje i poradniki do Jeepa Książki, instrukcje i poradniki do Lady Książki, instrukcje i poradniki do samochodów marki Lancia Książki, instrukcje i poradniki do Land Rovera Książki, instrukcje i poradniki do Mazdy Książki, instrukcje i poradniki do Mercedesa Książki, instrukcje i poradniki do Mitsubishi Książki, instrukcje i poradniki do Nissana Książki, instrukcje i poradniki do Opla Książki, instrukcje i poradniki do Peugeota Książki, instrukcje i poradniki do Renault Książki, instrukcje i poradniki do Saaba Książki, instrukcje i poradniki do Seata Książki, instrukcje i poradniki do Skody Książki, instrukcje i poradniki do Suzuki Książki, instrukcje i poradniki do Toyoty Książki, instrukcje i poradniki do Vauxhall Książki, instrukcje i poradniki do Volvo Książki, instrukcje i poradniki do Volkswagena
obsługujemy szybkie e-przelewy Znajdź nas na Allegro.pl Motohelp na Facebooku Znajdź nas na Twitter.com Motohelp na Blip.pl Bądź na bieżąco! Kanał RSS
© MOTOHELP. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.
Oprogramowanie KQS.store | Realizacja: sucro.pl