Motohelp.pl Księgarnia motoryzacyjna

Zaloguj się|Zarejestruj się

wydawnictwa

towar dnia

Przechowalnia
Brak produktów w przechowalni
Wyszukiwarka (odnaleziono: 10) nowe wyszukiwanie
Sortuj według:
Strona: [1] / 1
JAK ZDOBYĆ I UTRZYMAĆ KLIENTA W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM
Maciej Matczak
Jak zdobyć i utrzymać klienta w warsztacie samochodowym. Podręcznik marketingu serwisowego. Kto jeszcze chce prościej i szybciej zarabiać pieniądze w swoim warsztacie? Podręcznik dla warsztatów samochodowych. Gwarantowane dopasowanie do specyfiki Twojej pracy.
Wydawnictwo: Motomarketing
156,45 zł
przechowalnia
NARZĘDZIA MARKETINGOWE W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM
Maciej Matczak
Książka na temat podstaw marketingu oraz specyfiki usług serwisowych. Zagadnienia wizerunku warsztatu i inne niż promocja narzędzia marketingowe: produkty i usługi w serwisie, ceny oraz jakość obsługi. Opis wykorzystania narzędzi promocji firmy, takich jak promocja sprze­daży, reklama, marketing bezpośredni, merchan­dising, sprzedaż w trakcie właściwego procesu obsługi oraz public rela­tions.
Wydawnictwo: Motomarketing
189,00 zł
przechowalnia
NOWY MARKETING DLA LOKALNEGO WARSZTATU SAMOCHODOWEGO
Anna Leśnikowska-Jaros, Maciej Matczak
Celem tej publikacji jest przedstawienie przede wszystkim tych zagadnień marketingowych, które mogą być najprzydatniejsze w codziennej pracy. Będą to tematy, które pojawiły się lub rozwinęły już po publikacji książki pt. „Jak zdobyć i utrzymać klienta w warsztacie samochodowym. Podręcznik marketingu serwisowego”.
Wydawnictwo: Motomarketing
59,00 zł
32,11 zł
przechowalnia
SPRZEDAŻ USŁUG I CZĘŚCI W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM - CZĘŚĆ 2
Maciej Brzeziński, Maciej Matczak, Marcin Urbański
Książka na temat sprzedaży usług i części w warsztacie samochodowym. Instrukcja obsługi klienta. Wybrane typy klientów. Sugestie, konstrukcje perswazyjne i ich stosowanie podczas sprzedaży w warsztacie. Rola mowy ciała i gestów w obsłudze klienta. Jak prosto i skutecznie tłumaczyć zagadnienia techniczne. Jak budować i wzmacniać argumenty, czyli w jaki sposób praktycznie używać języka korzyści.
Wydawnictwo: Motomarketing
59,00 zł
40,08 zł
przechowalnia
SPRZEDAŻ USŁUG I CZĘŚCI W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM - CZĘŚĆ 3
Dorota Sitek, Maciej Matczak, Marcin Urbański
Książka prezentuje nowe, nieomawiane do tej pory techniki sprzedaży i komunikacji z klientem. Obsługa klienta warsztatu samochodowego.
Wydawnictwo: Motomarketing
59,00 zł
przechowalnia
TAJEMNICA NAJLEPSZEGO NARZĘDZIA MARKETINGOWEGO
Maciej Matczak
Tajemnica najlepszego narzędzia marketingowego oraz... obsługa klienta w warsztacie samochodowym. Jak odpowiednio przyjąć klienta w warsztacie samochodowym? Co należy zrobić, aby wszystkie etapy od umówienia wizyty po kontakt po wykonaniu usługi przeprowadzić w sposób profesjonalny i wydajny?
Wydawnictwo: Motomarketing
87,00 zł
56,04 zł
przechowalnia
AKCJE PROMOCYJNE W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM NA KAŻDĄ OKAZJĘ
Maciej Brzeziński, Maciej Matczak
Akcje promocyjne (promocje sprzedaży), jakie można zorganizować w warsztacie samochodowym. Na każdy miesiąc zaprojektowana jest jedna akcja (jeden rozdział), której opis zawiera m.in. następujące informacje: w jaki sposób jak skonstruować, jakie cele pomoże osiągnąć, do jakich klientów skierować, jak ją komunikować.
Wydawnictwo: Motomarketing
Produkt archiwalny
ILUSTROWANY PROCES OBSŁUGI KLIENTA W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM
Maciej Matczak
Zawarte w publikacji rysunki przedstawiają cały proces obsługi klienta, od telefonu przed wizytą, poprzez przyjęcie do warsztatu, oczekiwanie podczas naprawy, wydanie, po kontakty po usłudze, w tym załatwianie reklamacji. Tam gdzie trzeba pojawia się również komentarz, aby Czytelnik bez trudu zorientował się, o jakie zachowanie chodzi.
Wydawnictwo: Motomarketing
Produkt archiwalny
JAK SPRZEDAWAĆ CZĘŚCI I USŁUGI W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM
Maciej Brzeziński, Maciej Matczak, Marcin Urbański
Podręcznik dla warsztatów samochodowych. Jak sprzedawać części i usługi w warsztacie samochodowym. Aktywna sprzedaż części i usług w warsztacie samochodowym. Techniki sprzedaży i obsługi klienta serwisu samochodowego.
Wydawnictwo: Motomarketing
Produkt archiwalny
PRAWO I ORGANIZACJA WARSZTATU SAMOCHODOWEGO
Maciej Brzeziński, Maciej Matczak, Marcin Miśkowicz
Książka porusza tematykę przepisów GVO (naprawy na gwarancji poza ASO, użycie części oryginalnych), prawnych relacjach między warsztatem a klientem (gwarancja, rękojmia, zgodność towaru i usługi z umową, czyli sprzedaż konsumencka, regulamin świadczenia usług, ograniczanie ryzyka w relacjach z klientem), wskaźnikach warsztatowych (produktywność, efektywność, wykorzystanie), koszcie roboczogodziny oraz o progu rentowności usług serwisowych (czy zarabiamy czy tracimy na usługach?).
Wydawnictwo: Motomarketing
Produkt archiwalny
Strona: [1] / 1
Książki, instrukcje i poradniki do Alfy Książki, instrukcje i poradniki do Audi Książki, instrukcje i poradniki do BMW Książki, instrukcje i poradniki do Chryslera Książki, instrukcje i poradniki do Citroena Książki, instrukcje i poradniki do Fiata Książki, instrukcje i poradniki do Forda Książki, instrukcje i poradniki do FSO Książki, instrukcje i poradniki do Hondy Książki, instrukcje i poradniki do Hyundai Książki, instrukcje i poradniki do Jeepa Książki, instrukcje i poradniki do Lady Książki, instrukcje i poradniki do samochodów marki Lancia Książki, instrukcje i poradniki do Land Rovera Książki, instrukcje i poradniki do Mazdy Książki, instrukcje i poradniki do Mercedesa Książki, instrukcje i poradniki do Mitsubishi Książki, instrukcje i poradniki do Nissana Książki, instrukcje i poradniki do Opla Książki, instrukcje i poradniki do Peugeota Książki, instrukcje i poradniki do Renault Książki, instrukcje i poradniki do Saaba Książki, instrukcje i poradniki do Seata Książki, instrukcje i poradniki do Skody Książki, instrukcje i poradniki do Suzuki Książki, instrukcje i poradniki do Toyoty Książki, instrukcje i poradniki do Vauxhall Książki, instrukcje i poradniki do Volvo Książki, instrukcje i poradniki do Volkswagena
obsługujemy szybkie e-przelewy Znajdź nas na Allegro.pl Motohelp na Facebooku Znajdź nas na Twitter.com Motohelp na Blip.pl Bądź na bieżąco! Kanał RSS
© MOTOHELP. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.
Oprogramowanie KQS.store | Realizacja: sucro.pl